Sunday, April 26, 2009

Terima kasih teman

pasti yang tetap kekal sehingga ujung nafas..
pasti tetap menemani walau ape yang terjadi..
walau seribu kali aku mengulangi kesilapan..
lupa diri...
hanyut di bawa bisikan syaitan..
yang meracuni jiwa yang lemah..
membawa aku ke jalan songsang..
jalan kebinasaan..
pasti kau hadir memimpin lengan..
memegang tangan..
mengampuh bahu yang dibebani perasaan bersalah..
dari terus jatuh ke lembah kesesatan..

satu titik gelap yang kau sinari dengan kasih suci..
dengan ikhlas hati..
tanpa mengira perbuatan khianat yang pernah aku lakukan..
tanpa mengira herdikan dan kata carutan..
kau menemani aku menari dalam melodi sunyi ini..
kau menemani aku berjalan di jalan gelap dan penuh hasutan ini..

sesungguh nya aku tak akan melupakan kau dalam sisipan doa ku..
ku memohon dan meminta agar yang maha berkuasa..
memelihara dan memberikan kesejahteraan buat kamu..

terima kasih teman..
kerna kasih atas kasih dan panduan mu..



untuk semua teman dan sahabat handai..

No comments:

Post a Comment