Thursday, February 26, 2009

Madu 3 oleh Ahmad Dhani & The Swinger

Tadi brother yang satu ofis nagn aku suh aku try serach dalam youtube vid ahmad dhani cover lagu mendiang Tan Sri P. Ramlee..
aku cakap kat die biar betul..
die cakap serius klu x pecaye gi usha sendiri..
so balik umah aku pun usha..
aku sebagai rakyat malaysia malu seh sebab artis bukan malaysia yang menghargai karya seniman negara yang aku duduk ni..
malu sebab budak² band² baru skang semua nak ber influent kan artis luar yang dasyat²
tapi rata² hasilnye ternyata tiada kualiti..
sound yang tak clean and takde tone..
tahniah buat Ahmad Dhani sebab mampu menghasilkan dan menghidupkan karya seniman yang ternyata sangat dasyat sebenarnye..
tahniah dengan arrangement yang sangat menarik..
lagu madu tiga yang masih kekal dengan tone and sound lama cuma telah diberikan nafas baru..
congrat...

tulisan ini hanya dari seseorang yang mengemukakan pandangan dan bagaimana dia melihat dunia..
jika ada pihak yang terase tempiasnya atau terasa hati, maka maafkanlah aku..

No comments:

Post a Comment